-
Özel Hediyeler
-
Kadın
-
Erkek
-
Öne ÇıkanlarÖne Çıkanlar
-
Dış GiyimDış Giyim
-
GiyimGiyim
-
-
Jean
-
Aksesuar
-
Outlet
-
LOFT Prime
-
(0)
Alışveriş SepetimSeçilen ürün sepetinize eklenmiştir.Sepetinizde hiç ürün yoktur. Dilerseniz yeni eklenen ürünlere göz atabilirsiniz.
SİPARİŞ İŞLEMLERİ
Siparişimle ilgili değişiklik yapabilir miyim?
Satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili gönderim aşamasından önce talep ettiğiniz iptal, değişim ve adres değişikliği işlemleri için 444 59 69 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Siparişim ne kadar zamanda elimde olur?
Online olarak sitemizden verilen siparişler sipariş formunda belirtilen zaman içinde periyodik olarak hergün, gün içinde belli saatlerde kontrol edilmektedir. Saat 14.00'dan sonra verilen siparişler ertesi gün değerlendirilir.
Siparişleriniz 3 ile 6 gün içerisinde teslim edilir. Şehir merkezleri dışında kalan adreslere olan süreler teslimat adresine göre farklılık gösterebilir.
İndirim ve promosyon zamanlarında, artan talep nedeniyle teslimatın biraz daha geç gerçekleştirilebileceğini bilmenizi isteriz.
Teslimatlar, sipariş ettiğiniz ürünlerin stokta bulunması ve ödemenizin alınabilmesi halinde yapılabilecektir.
Siparişimin durumu hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Üye girişi yapmanızla birlikte, sitemizde yer alan Hesabım/Siparişlerim paneli üzerinden ilgili siparişinize ait tüm işlem detaylarını görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra kargo takibi yapabilirsiniz.
Siparişim hangi kargo firması ile gelecek?
Ürünlerinizin gönderimini anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo firmaları ile yapmaktayız.
Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra, sitemizde yer alan Hesabım/Siparişlerim paneli üzerinden ilgili siparişinize ait tüm gönderim detaylarını görüntüleyebilir ve sayfa üzerinde bulunan kargo takip linkine tıklamanızla birlikte Mng Kargo'nun sitesine otomatik olarak bağlanarak, kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişlerinize ait kargo takip linkleri ve numaraları siparişinize ait mail adresinize mail olarak gelecektir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Satın almış olduğunuz ürünler henüz paketlenmemiş ve gönderimi yapılmamışsa ''Hesabım/Siparişlerim bölümünden, "Detay" butonuna tıklayarak siparişinizi iptal etme talebinde bulunabilir, bununla birlikte 444 59 69 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan da destek alabilirsiniz. Talebiniz alındıktan sonra siparişiniz kısa bir süre içerisinde iptal edilerek tarafınıza bilgi verilecektir.